Revine Blogul.Maria Tanase a fost agent secret

1 aprilie.
Am pus o interfata noua la blog, de sezon , vesela si verde . De azi reincepem activitatea pe blog (stiu ca iti era dor sa citesti ). Nu e o pacaleala. Noi, ro.manii, avem 365zile pe an ziua pacalelii. Martie a fost luna fara blog (mi-am luat laptop, am schimbat calcul, m-am angajat … ) .
De azi o sa avem se pare si un nou guvern , deci nu doar eu am facut schimbari , si Tariceanu la fel, si Basescu un nou consilier de imagine .
______________________________________________
Cum duminica apar putine ziare , o sa va dau ceva stiri mondene azi :
In evenimetulzilei , zis si Oficiosul, avem articolul principal : Maria Tanase a fost agent secret.  :))  Scuze , dar chiar nu ma pot abtine… De mult banuiam ca Gica Petrescu e un spion KGB`ist si ca Bitman are el un usor aer de CIA. Deci asa !
Primul oier al tarii , se crede deja presedintele Romaniei. Razboinicul declara :”Sunt prea puternic, nimeni nu ma poate oprii, asa fac cu ei ..pac pac.”. Azi e meciul Rapid-Steaua , sper , pentru binele nostru si al televizoarelor noastre, sa piarda Steaua. Altfel, Becali va ajunge deja la un stadiu de Semi-(dumne)Zeu.
… Azi , dau pe Realitatea, sa vad ce se mai intampla in tara … Ma linsitesc : stirea principala : „Catalin Crisan si-a lansat noul album „. Nu stiam ca mai traieste, dar daca si laseaza, e un fel de Sergiu Nicolaescu 😛 . Mai tare mi-a placut reporterita : „Ce le spui fanilor tai ? La ce sa se astepte ?” .Raspunsul e genial :”La multe surprize”.Atat ! Nu mai dorm , nu mai mananc , astept surpriza lui Catalin Crisan, deoarece ultimii doi fani au plecat in Spania la capsuni.

Inchei aici pentru azi, Am revenit. Europenilor. Stay Tuned !

Lasă un răspuns

