Tara lui OTV

Credeam ca mai avem o sansa cu actuala conducere a tarii. Dar m-am insealat , ma uitam pe TVR luni si era o emisiune in care era invitat Primul Ministru. Toate bune si frumoase , Tariceanu chiar vorbea bine , vorbea ca un european, poate prea european. In momentul in care a incepu sa vb despre combinatiile lui Basescu cu Udrea, HOP la telefon cine-mi suna ? E Basescu din egipt , statea pe piramida lui Keops si se uita la televiziune. Si numai deodata ce incepe Basescu ” Tu , care ai fata de European , care esti mincinos, care eu sunt cel corect si vreau binele poporului…” . Nu imi venea sa cred , parca eram Pe OTV in cazul cu amanta lui Petre Roman . Am observat ca Basescu nu intelege ce inseamna dialogul , el e obisnuit cu mono , Tariceanu normal ca incearca sa se apere dar Basescu ” Eu nu vorbesc cu tine , dupa ce termin aveti emisiunea la dispozitie ..” Pai ce faci frate ? Ma injuri 5 min si pe urma inchizi ? pai si eu pe cine injur ? E o tara super tare , Europeana ! Mai pe larg cititi Cotidianul.ro
)

Sunt pe cale sa imi placa putin de CNA ,uite daca respect ce spun ( CNA scoate politicienii din stirile sportive. ) in cotidianul.ro mie parca imi place putin de Radu Filip. Doamne daca am scapa de Becali , de Copos si Pinalti , parca am fi chiar o tara normala ! Va dati seama acum Becali nu intelege : „CUm sa nu mai apar eu la ProTV sa spun de cum ii conduc eu pe razboinicii mei , cum il transfer pe radoi …”
Si inca ceva de CNA citim in AdevarulOnline.ro : Noul cod pentru publicitate la alimentele pentru cei mici interzice folosirea celebrităţilor, a medicilor şi a personajelor din desene animate. Sunt curios ce o sa comenteze Diana :P.
Avem in tara si romani care se plictisesc , cum e tipa aia care a pus vreo 3 zile toata Sinaia pe cautat turisti imaginari . Poveste inventata – Farsa de 7.000 RON. Si credeam ca piromanii sunt rai.
Britney Spears s-a ras din cauza paduchilor citim in libertatea.ro Bravo! E cu adevarat o DIVA.
Ajunge pe azi. Astept comentarii! Vreau comentariii!

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    Ioana said,

    🙂 A fost tare faza cu Base si Tari, ce sa zic. tu esti corupt! nu, ba tu esti corupt! and so on and so forth 🙂 ma amuza, sincer. Diana ? Diana who ?

  2. 2

    paduroiu said,

    ptr prima data…. in 2004 – generatzia mea putea sa ishi spuna cuvantul, ptr prima data am fost shi eu increzator ca se poate schimba ceva, am avut incredere intr-o aliantza, in ceva portocaliu…..cu totzii am ignorat comentariile altora…… ca romania avea sa devina o barca…..ca vom pluti inca 4-5 ani. Nici nu mai are rost sa cautam cine-i corupt sau cine nu….o sa ashteptam alte alegeri….cu alte ganduri bune…….poate reuseste romania sa dea o palma politicienilor ei….printr-o cat mai mica prezenta la urmatoarele alegeri…poate in felul urmator….macar catziva dintre ei….se vor intreba…”oare ashtia ce vor…????”……….pana atunci….salutare…..io inca nu va pot spune europeni

  3. 3

    dinacap said,

    Ce pot sa spun? dupa ce-am citit articolul, concluzia e una: oamenii n-au treaba pe acasa. Se plictisesc si intre partidele de poker pe dezbracatelea si La perete, la perete, stop, mai caca (scuzati expresia) cate o treaba din asta. Eu una ii inteleg. Toti tre sa mancam o paine.
    Faza asta cu interzicerea personajelor animate e o tampenie, pentru ca oamenii buni de la CNA, mai puneti mana pe o carte de marketing, advertising, o reclama trebuie sa fie construita pentru targetul ei. Copiii vor desene , domnilor, pentru ca asta inteleg. Si in plus, intervine o mare ipocrizie aici. De ce unele produse naturale AU VOIE sa foloseasaca desenele?
    Anyway, cel mai dintre toate mi se pare chestia cu inseratul avertismentului in pauzele publicitare cu „Evitati zaharul, grasimea si nu-mai-stiu-ce in exces”. Bai nene, eu inteleg ca sunteti bine intentionati, dar lasati-o-ncolo de treaba!!! La ce sa ma astept de acum incolo? „Aveti grija cand treceti pe trecerea de pietoni”, „Stersul incorect la fund dauneaza grav relatiei dumnevoastra” ?


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

